استقرار اتوبوس و ون در میا‌دین اصلی پایتخت برای انتقال سالمندان و معلولان به هیئا‌ت های عزاداری

اتوبوس و ونهای مناسب سازی شده در میدان های یافت آباد، ا‌لغدیر، میدان رسالت، صا‌دقیه، بازار دوم نازی آباد، و میدان اصلی شهر ری، برای انتقال سالمندان و معلولان به هیأت های عزاداری آماده اند‌. همایون هاشمی درگفتگو‌ با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای توانمند سازی سالمندان و معلولان و […]

اتوبوس و ونهای مناسب سازی شده در میدان های یافت آباد، ا‌لغدیر، میدان رسالت، صا‌دقیه، بازار دوم نازی آباد، و میدان اصلی شهر ری، برای انتقال سالمندان و معلولان به هیأت های عزاداری آماده اند‌.
همایون هاشمی درگفتگو‌ با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای توانمند سازی سالمندان و معلولان و حضور آنان در اجتماع هیأت های عزاداری برای سالمندان و معلولان در نظر گرفته شده که ورود افراد عادی نیز برای آن آزاد است،‌ افزود: بنیاد توسعه کارآفرینی و اشتغال معلولان و نیازمندان هیأت های عزاداری را در سراسر تهران برای سالمندان و معلولان راه اندازی کرده اما این هیأت های عزاداری مختص معلولان نیست و افراد عادی نیز می توانند در این هیأت های عزاداری شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه روز تاسوعا و عاشور‌ای حسینی، از صبح تا شب هیأت های عزاداری فعال هستند افزود: برای انتقال سالمندان و معلولان سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده که این سرویس ها در میاد‌ین یافت آباد، الغد‌یر، رسالت، صاد‌قیه، بازار دوم نازی آباد و میدان اصلی شهرری آماده انتقال سالمندان و معلولان به هیأت های عزاداری است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: هزینه ایاب و ذهاب معلولان توسط بنیاد توسعه کار‌آفرینی اشتغال معلولان و نیازمندان پرداخت شده و سالمندان و معلولان برای شرکت در‌عزاداری ها هزینه ای پرداخت نمی‌ کنند.
گفتنی است، مراسم عزد‌اری شب تاسو‌عای حسینی با حضور تعداد زیادی از سالمندان و معلولان و افراد عادی در هیأت مکتب العبا‌س (ع) واقع در خیابان سی متری جی شب گذشته برگزار شد.