کردستان / چهارمین جلسه شورای مناسب سازی و سالمندی شهرستان دهگلان

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، جلسه به ریاست رضایی معاون عمرانی فرماندار و با حضور رییس و کارشناس مناسبت سازی بهزیستی،مسئولین و روسای ادارات برگزار شد. قربانعلی رسولی رییس اداره بهزیستی، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از همکاری و پیگیری های […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، جلسه به ریاست رضایی معاون عمرانی فرماندار و با حضور رییس و کارشناس مناسبت سازی بهزیستی،مسئولین و روسای ادارات برگزار شد.

قربانعلی رسولی رییس اداره بهزیستی، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از همکاری و پیگیری های یکساله اعضا حاضر در جلسه به بیان مصوبات جلسات قبل ،اقدامات انجام گرفته،اقدامات پیشرو و عملکرد یکساله اداره پرداخت.

وی در ادامه در خصوص شورای سالمندان گفت : توجه به این قشر لازم است و سازمان بهزیستی خدمات خاص به این افراد از جامعه را ارائه میدهد و ادارات مرتبط نیز بر اساس تفاهم نامه های منعقد همکاری مطلوب را دارند.

در پایان رضایی معاون عمرانی فرماندار گفت : مناسب سازی اماکن و معابر و ادارات دولتی در حال اجرا است و این فرهنگ تا حدودی نهادینه شده است.

وی افزود: دوران سالمندی نیازهای خاص خود را داراست و هریک از ادارات و نهادها برحسب وظیفه در پیشبرد سلامت سالمندان و جامعه کوشا هستند.

دهگلان/ چهارمین جلسه شورای مناسب سازی و سالمندی