تهران/ افتتاح مرکز سالمندان حافظ

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن حضور در مراسم افتتاحیه مرکز سالمندان حافظ  بر رعایت دستورالعمل های سازمان بهزیستی در مراکز سالمندان تاکید کرد. مدیر بهزیستی شهر تهران در این مراسم گفت: سالمندان با توجه به وضعیت جسمانی خود نیاز […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن حضور در مراسم افتتاحیه مرکز سالمندان حافظ  بر رعایت دستورالعمل های سازمان بهزیستی در مراکز سالمندان تاکید کرد.

مدیر بهزیستی شهر تهران در این مراسم گفت: سالمندان با توجه به وضعیت جسمانی خود نیاز به توجه ویژه توسط مراقبین مراکز سالمندان دارند و باید مدیران و مسئولین فنی این موارد را مطمح نظر خود داشته و آن را رعایت کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود: با توجه به اینکه جمعیت ایران رو به سالمندی بوده تاسیس مراکز سالمندان بسیار مهم است و نیاز جامعه کنونی می باشد و تاسیس مراکزی که استاندارهای لازم را رعایت می کنند لازم و ضروری می باشد.

گفتنی است، مرکز سالمندان حافظ با ظرفیت ۵۰ نفر آقا و خانم در سه طبقه با زیر بنایی بالغ بر ۵۰۰ متر همزمان با دهه مبارک فجر آغاز به کار کرد.