وزیر فرهنگ

بازنشستگان امروز بعد از یک عمر کار صادقانه ثمره تلاش خود را می بینند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر امروز در آئین بزگداشت روز سالمند که با حضور بازنشستگان این وزارتخانه در سالن سینمایی در حال برگزاری است، گفت: بازنشستگان محترم، امروز بعد از یک عمر کار صادقانه ثمره تلاش خود را می بینند.

محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب، افزود: بازنشستگان وزارت فرهنگ پیشکسوتان فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای هستند و با افتخار به کار خود پایان دادند.

وی در عین حال تصریح کرد: بازنشستگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با غرور به دستاوردهای خود نگاه می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: امروز برای بازنشستگان نقطه ای است که خیلی ها رسیدن به آن را آرزو می کنند و این یعنی یک عمر تلاش صادقانه و به سرانجام رساندن خدمتگزاری به عرصه فرهنگ و هنر کشور.

وزبر فرهنگ تاکید کرد: بازنشستگان وزارت فرهنگ امروز هم در حوزه زندگی شخصی و خانوادگی دارای ثروت مهم به نام خانواده هستند و هم در حوزه اداری خود به رغم اینکه به لحاظ اداری در سازمان حضور فیزیکی ندارند ولی همچنان دلشان با جوانان فعال در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است.

وی ادامه داد: جای مباهات است در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عرق فرهنگ و هنر و تجربیات آن نسل به نسل منتقل می شود.

وزیر فرهنگ تاکید کرد: حوزه فعالیت فرهنگ و هنر دلی است و هیچوقت نمی توان آن را در قواعد اداری تعریف کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به کودک کشی این روزهای رژیم صهیونیستی، گفت: با زبان فرهنگ، هنر و رسانه می توان این جنایات را به تصویر کشید و جهانیان را به نفرت از این رژیم خبیث دعوت کرد.

آیین بزرگداشت سالمندان و بازنشستگان وزارت فرهنگ همزمان با روز جهانی سالمندان و با حضور وزیر فرهنگ در سالن سینمایی این وزارتخانه برگزار شد.