مشکلات سالمندان با درایت رفع شود

رئیس دانشگاه آزاد رودهن گفت: مشکلات سالمندان جامعه باید با درایت و برنامه‌‏ریزی رفع شود تا شاهد جامعه‌‏ای پویا و بانشاط باشیم.  [divider] به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، هم‎زمان با گرامیداشت هفته سالمند، جلسه آموزشی برای کارکنان و اساتید رودهن در سالن اجتماعات دانشکده حسابداری این واحد دانشگاهی برگزار شد. شبنم حسین‎شرقی، […]

رئیس دانشگاه آزاد رودهن گفت: مشکلات سالمندان جامعه باید با درایت و برنامه‌‏ریزی رفع شود تا شاهد جامعه‌‏ای پویا و بانشاط باشیم.

 [divider]

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، هم‎زمان با گرامیداشت هفته سالمند، جلسه آموزشی برای کارکنان و اساتید رودهن در سالن اجتماعات دانشکده حسابداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

شبنم حسین‎شرقی، رئیس درمانگاه حضرت رقیه (س) با نمایش عکس، اسلاید و فیلم به بیان توضیحاتی در رابطه با راهکارهای پیشگیری از بیماری‎های قلبی، عروقی و سوء تغذیه به خصوص در میان‎سالی پرداخت.

این جلسه آموزشی که همراه با ارائه بسته‎های آموزشی و نیز سئوال و پاسخ و تبادل نظر از کارکنان و استادان بود، ضمن تشکر از برگزار کننده‎های این همایش به خصوص معاون دانشجویی، معاون اداری و مالی و روابط عمومی از افراد شرکت‎کننده در جلسه اعلام شد که در صورت عدم واکسیناسیون هپاتیت B و با توجه به بالا بودن سن تعدادی از اساتید و همکاران، این اقدام انجام شود.

این تعداد از اساتید و همکاران می‎توانند با مراجعه به درمانگاه دانشگاه و دریافت فرم معرفی‎نامه و ارجاع به شبکه بهداشت منطقه از تسهیلات فوق به صورت رایگان بهره‎مند شوند.

در پایان همایش ضمن جمع‎بندی مطالب، مسئولان خواستار همکاری بیشتر واحد در برگزاری همایش‎های بهداشتی، درمانی و اطلاع‎رسانی بیشتر کارکنان در این زمینه شدند.

رئیس دانشگاه آزاد رودهن نیز در حاشیه این مراسم گفت: سالمندان جامعه گوهران نابی هستند که باید همواره به آنها توجه شود.

علیرضا ایرانبخش ادامه داد: باید کوشید تا مشکلات سالمندان جامعه با درایت و برنامه‏‌ریزی رفع شود تا شاهد جامعه‏‌ای پویا و بانشاط باشیم.