اولین هم‌اندیشی تخصصی

برگزاری نشست تاثیر رسانه‌های مجازی بر سالمندان

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نشست تخصصی تاثیر رسانه‌های مجازی بر سالمندان را برگزار می کند.

اولین هم‌اندیشی تخصصی تاثیر رسانه‌های مجازی بر سالمندان، روز شنبه (دوم بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و ۳۰ در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

ضرورت توجه به نقش فضای مجازی در کاربران سالمندان، چالش‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برای سالمندان، راهبردهای فضای مجازی‌برای کاربران سالمند، مدیریت و استفاده صحیح از فضای مجازی توسط سالمندان از محورهای مورد بحث و بررسی این نشست خواهد داشت.

یدالله ابوالفتحی ممتاز ـ سردبیر نشریه سالمند، فرزانه بهادری ـ دانشجوی دکترا تخصصی سالمند شناسی، گیتا علی آبادی ـ مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها از سخنرانان این نشست هستند.

سالمندی از دوره‌های مهم زندگی است و توجه به نیازهای اجتماعی، جسمی و روانی در این دوران به دلیل تاثیری که روی کیفیت زندگی آنها می‌گذارد از اهمیت زیادی برخوردار است. این روزها سالمندان نیز مانند نوجوانان و جوانان علاقه به استفاده ازگوشی‌های هوشمند دارند. برقرای ارتباط با دنیای اطراف برای سالمندان بسیار مهم است و حتی می تواند به عنوان یک ناجی برای سالمندان محسوب شود. دراین نشست که با حضور اساتید و فعالان این حوزه برگزار می‌شود این مباحث بررسی خواهد شد.

انتهای پیام