اصفهان/بهره‌مندی ۴۹۵۰ سالمند تحت پوشش اصفهانی از خدمات حمایتی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان از ارائه خدمات حمایتی به ۴ هزار و ۹۵۰ سالمند تحت پوشش در ۹ ماه گذشته خبر داد. کریم زارع اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته امسال، ۴ هزار و ۹۴۴ سالمند شهری و روستایی از خدمات کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند. وی افزود: همچنین در […]

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان از ارائه خدمات حمایتی به ۴ هزار و ۹۵۰ سالمند تحت پوشش در ۹ ماه گذشته خبر داد.

کریم زارع اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته امسال، ۴ هزار و ۹۴۴ سالمند شهری و روستایی از خدمات کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

وی افزود: همچنین در این مدت، ۶۱۱ سالمند در استان اصفهان به اردوهای زیارتی سیاحتی اعزام شدند که بیشترین تامین مالی آن از سوی خیران انجام گرفته است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی و تهیه لوازم توانبخشی با کمک شبکه بهداشت، بهزیستی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای و هلال‌احمر از دیگر فعالیت‌ها و خدمات در امور سالمندان طی ۹ ماهه گذشته بوده است.

زارع خاطرنشان کرد: ۶۶ فعالیت ویژه نیز در حوزه سلامت شامل اهدای سبد کالای بهداشتی، سبد غذایی، هزینه نگهداری بیماران، طرح غربال‌گری، چکاپ سالمندان و بیمه تامین اجتماعی با کمک هزینه بخش دولتی، کمک حامیان و خیران، زکات و سایر سازمان‌ها و موسسات انجام شده است.

وی اظهار کرد: مجموع اعتبارات دولتی هزینه شده ۷۱۸ میلیون ریال و کمک حامیان و خیران ۴۳۸ میلیون ریال بوده و مابقی از محل زکات و سایر درآمدها تامین شده است.