بزرگداشت روز سالمند شهرستان سوادکوه

مراسم بزرگ داشت روز سالمند و تجلیل ازمعلولین جسمی حرکتی شهرستان سوادکوه به همت اداره بهزیستی وخیرین این شهرستان باحضورجناب دکتر آرام مدیرکل بهزیستی مازندران، وهابی خنکدار فرماندارمحترم شهرستان و جمعی از مسئولین ادارت و نهادهای این شهرستان روز پنج شنبه مورخ ۹/۷/۱۳۹۴ درسالن ارشاد غدیر پل سفید برگزار گردید. دکتر آرام ضمن تبریک عید […]

مراسم بزرگ داشت روز سالمند و تجلیل ازمعلولین جسمی حرکتی شهرستان سوادکوه به همت اداره بهزیستی وخیرین این شهرستان باحضورجناب دکتر آرام مدیرکل بهزیستی مازندران، وهابی خنکدار فرماندارمحترم شهرستان و جمعی از مسئولین ادارت و نهادهای این شهرستان روز پنج شنبه مورخ ۹/۷/۱۳۹۴ درسالن ارشاد غدیر پل سفید برگزار گردید.

دکتر آرام ضمن تبریک عید بزرگ غدیر و روز جهانی سالمند با یاد آوری مسئولیت های جامعه و مسئولین در قبال سالمندان گفت: هدف از برگزاری این مراسم توجه و تبیین فرهنگ تکریم از سالمندان و حفظ این فرهنگ بعنوان یک ارزش انسانی در نسلهای حاضر و آینده است.

salmand

مدیر کل بهزیستی استان با تأکید بر اهمیت حضور سالمندان در جامعه و تأثیر آنها درسلامت روانی اجتماع گفت: با همکاری متولیان امور شهری و دستگاههای اجتماعی و مناسب سازی مبلمان شهری می توان محیطی امن و آرام برای بهداشت روانی و سلامت روحی سالمندان ایجاد کرد، کم توجهی و بی توجهی به سالمندان باعث مشکلات و آسیب های روحی روانی در این عزیزان خواهد شد.

وی آماری از تعداد سالمندان در سطح کشور و استان ارائه نمود واظهار داشت: آمار بالای ۸/۹ درصدی سالمندان استان (افراد بالای ۶۰ سال) نشان ازسطح کیفی قابل قبول زندگی این قشر در استان دارد.

salmand2

دکتر آرام از شهرستان سوادکوه به عنوان یکی ازشهرستان های استان که بیشترین سالمند را دارا می باشد یاد کرد و افزود: این شهرستان نیازمند تاسیس مرکزسالمندان است تا سالمندان و خانواده های آنها از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

درپایان این مراسم ازمعلولین نخبه وموفق این شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.