۴ هزار سالمند قمی تحت پوشش بهزیستی قرار دارند

مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به آمار سالمندان استان گفت: حدود ۸۰ هزار سالمند در استان قم وجود دارد که ۴ هزار نفر از آن‌ها تحت پوشش بهزیستی قرار دارند. به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه با اشاره به آمار سالمندان استان قم اظهار داشت: حدود ۸۰ هزار سالمند در استان وجود دارد که ۴ […]

مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به آمار سالمندان استان گفت: حدود ۸۰ هزار سالمند در استان قم وجود دارد که ۴ هزار نفر از آن‌ها تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه با اشاره به آمار سالمندان استان قم اظهار داشت: حدود ۸۰ هزار سالمند در استان وجود دارد که ۴ هزار نفر از آن‌ها تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) در استان قم و روز مادر مراکز سالمندان در استان آماده پذیرایی از اقشار مختلف مردم است، عنوان کرد: این برنامه در راستای تکریم سالمندان است از همین رو دیدار مردم با سالمندان سبب ایجاد انگیزه در مردم و نشاط سالمندان می‌شود.

وی ویزیت ماهانه سالمندان را به صورت ماهانه مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دو مرکز ویزیت در منزل که متشکل از تیم پزشک، روان پزشک، فیزیوتراپ، مددکار، روان شناس، کاردرمان و پرستار است که هرماه یکبار برای ویزیت به منزل سالمندان تحت پوشش مراجعه می‌کنند.

سلیقه خاطرنشان کرد: سالمندان استان قم در دو مرکز بقیه الله و فاطمیه به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شوند که از میان ۱۹۷ نفر در این مراکز ۱۰۸ نفر زن و ۸۹ نفر مرد است.