امسال، سند فاخر منزلت سالمندان اجرایی می شود

دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه حضور رئیس جمهور در خانه سالمندان پارسایان از نهایی شدن پیش نویس سند منزلت سالمندان در سال جدید خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «همایون هاشمی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه حضور رئیس جمهور در خانه سالمندان پارسایان از نهایی شدن پیش‌نویس […]

دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه حضور رئیس جمهور در خانه سالمندان پارسایان از نهایی شدن پیش نویس سند منزلت سالمندان در سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «همایون هاشمی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه حضور رئیس جمهور در خانه سالمندان پارسایان از نهایی شدن پیش‌نویس سند منزلت سالمندان خبر داد و گفت: این سند ملی ابعاد مختلف حوزه سالمندی را در بخش‌های پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر حوزه های مرتبط با سالمندان به طور کامل دربرگرفته است که با مشارکت شورای ملی سالمندان و نخبگان حوزه سالمندی در دانشگاه‌ها تدوین شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور رویکرد حوزه سالمندی را حرکت به سمت روزانه شدن مراکز نگهداری از سالمندان عنوان کرد و در پایان یادآور شد: درصددیم مراکز روزانه و تخصصی نگهداری از این افراد را توسعه دهیم و در نهایت مراکز شبانه‌روزی نگهداری از سالمندان را برحسب نیاز مناطق مختلف کشور توسعه دهیم.