نیازی به مراجعه حضوری بازنشستگان برای اخذ بیمه طلایی درمان نیست

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد بازنشستگان در صورت صحت اسامی افراد تحت تکفل در سامانه اینترنتی به نشانیhttp://www.cspf.ir، نیازی به مراجعه حضوری به شعب این شرکت برای اخذ بیمه طلایی درمان ندارند. [divider] افشین مقصودی افزود: به منظور رفاه حال بازنشستگان کشوری و با توجه به توافق […]

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد بازنشستگان در صورت صحت اسامی افراد تحت تکفل در سامانه اینترنتی به نشانیhttp://www.cspf.ir، نیازی به مراجعه حضوری به شعب این شرکت برای اخذ بیمه طلایی درمان ندارند.

[divider]

افشین مقصودی افزود: به منظور رفاه حال بازنشستگان کشوری و با توجه به توافق صورت گرفته با صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی بیمه طلایی بستری درمان بازنشستگان در سایت http://www.cspf.ir ، اسامی و مشخصات خود و افراد تحت تکفل را رویت کرده و در صورت صحت اسامی آن را چاپ و به عنوان کارت بیمه طلایی نزد خود نگهداری کرده و از مراجعه به شرکت آتیه سازان حافظ خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد فقط لازم است افرادی به شعب این شرکت مراجعه کنند که تغییراتی در افراد تحت تکفل آنان صورت پذیرفته که این تغییرات در سازمان ثبت نشده است.

مقصودی یادآور شد این افراد تا تاریخ اول آذرماه سال جاری مهلت دارند تا با مراجعه به شعب و پس از ارایه مستندات نسبت به اعمال تغییرات اقدام کنند؛ پس از انجام این کارها ، بازنشستگان می توانند کارت بیمه طلایی درمان را دریافت کنند.