استاندار کرمانشاه با سالمندان دیدار کرد

استاندار کرمانشاه لحظاتی قبل از آغاز سال جدید به دیدار سالمندان مراکز ˈارمˈ و ˈمادرˈ کرمانشاه رفت.  به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز جمعه به نقل از ˈابراهیم رضایی بابادیˈ در این دیدار اظهار داشت: وظیفه دانستم خدمت عزیزان سالمند برسم و از نزدیک با آنها صحبت و گفت و گو داشته باشم. […]

استاندار کرمانشاه لحظاتی قبل از آغاز سال جدید به دیدار سالمندان مراکز ˈارمˈ و ˈمادرˈ کرمانشاه رفت.

 به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز جمعه به نقل از ˈابراهیم رضایی بابادیˈ در این دیدار اظهار داشت: وظیفه دانستم خدمت عزیزان سالمند برسم و از نزدیک با آنها صحبت و گفت و گو داشته باشم.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید در حد توان خود به سالمندان خدمت کنند، سالمندان در ایام جوانی به جامعه خدمت کرده اند و تجربیات ارزشمند این عزیزان همواره می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.


وی با اشاره به اینکه افرادی که در سنین سالمندی قرار دارند باید جایگاه ویژه ای در جامعه داشته باشند، تصریح کرد: مردم، افراد خیر و مسوولان به دیدار سالمندان بیایند و آن ها را تنها نگذارند.

رضایی بابادی گفت: سالمندان در زندگی زحمات خود را برای جامعه کشیده اند و الان وظیفه ماست که خدمتگزار آنها باشیم و شرایط زندگی را برای آنها تسهیل کنیم.

استاندار کرمانشاه، هدف از دیدار با سالمندان کرمانشاه در آستانه سال نو را دلجویی و سرکشی از سالمندان و تبریک سال نو به آنان بیان کرد.