افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ساتا در سال ۹۳

پس از اعلام افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) از افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان به میزان اعلام شده توسط سخنگوی دولت خبر داد. سردار حسین دقیقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح […]

پس از اعلام افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) از افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان به میزان اعلام شده توسط سخنگوی دولت خبر داد.

سردار حسین دقیقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از حقوق کارمندان دولت تبعیت می‌کند، اظهار کرد: افزایش حقوق بازنشستگان ساتا همانند افزایش حقوق کارکنان دولت است.

54254544

وی همچنین در مورد زمان پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بیان کرد: علی‌رغم کسری‌ اعتباری که در ساتا وجود دارد، به محض واریز حقوق از طرف دولت به حساب ساتا، حقوق بازنشستگان این سازمان پرداخت می‌شود.

به گفته دقیقی هنوز میزان افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به این سازمان ابلاغ نشده اما به محض ابلاغ این بخشنامه از سال آینده افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از رقم اعلام شده توسط دولت تبعیت می‌کند.