استفاده دولت تدبیر و امید از بازنشستگان به عنوان مشاور

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی با بازنشستگان مجموعه استانداری، از سال‌ها تلاش پیشکسوتان عرصه خدمت‌گزاری به مردم و اداره امور اجرایی استان قدردانی کرد. اسماعیل جبارزاده در این دیدار با اشاره به تاکید دولت بر مطالعه و کارشناسی در تمام امور، گفت: دولت تدبیر و امید از مشاوره تمام صاحب‌نظران و کارشناسان استفاده می‌کند […]

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی با بازنشستگان مجموعه استانداری، از سال‌ها تلاش پیشکسوتان عرصه خدمت‌گزاری به مردم و اداره امور اجرایی استان قدردانی کرد.

اسماعیل جبارزاده در این دیدار با اشاره به تاکید دولت بر مطالعه و کارشناسی در تمام امور، گفت: دولت تدبیر و امید از مشاوره تمام صاحب‌نظران و کارشناسان استفاده می‌کند و در این راستا، بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه، می‌توانند بهترین مشاور مسوولان اجرایی باشند.

وی با بیان این که در دولت تدبیر و امید بنا داریم کارها را با تدبیر و برنامه به پیش ببریم و از تصمیمات خلق‌الساعه و منویات شخصی اجتناب کنیم، افزود: در نظر داریم به دور از برنامه‌های مرسوم که با نگاهی آرمانی نوشته شده است، برنامه‌ای عملیاتی، بر اساس واقعیات و بدون وابستگی به بودجه دولتی برای اداره استان تهیه کنیم.

جبارزاده از کانون بازنشستگان استانداری خواست با تشکیل شرکت‌ها و گروه‌های مشاوره، مدیریت استان را در تهیه برنامه‌های توسعه استانی و شهرستانی یاری کنند.

چک-بخش+خصوصی-دولت-کشاورزی

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از سال‌ها تلاش و خدمت بازنشستگان، اظهار داشت: خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم و امیدوارم هر سال در چنین روزهایی که برای مردم آذربایجان روزهای مبارکی است، در خدمت شما باشم و ۲۹ بهمن را در تاریخ استانداری به عنوان روز پاسداشت بازنشستگان ثبت کنیم.

وی، تجلیل و قدردانی از بازنشستگان را وظیفه مسوولان دانست و افزود: نوع رفتار و برخورد مسوولان با بازنشستگان در معرض دید نیروهای شاغل دستگاه‌هاست و اگر می‌خواهیم این نیروها با امید به آینده نگاه کنند، باید بازنشستگان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

جبارزاده با بیان این که هدف دولت تدبیر و امید، ایجاد روحیه امید در تمام اقشار جامعه است، گفت: شاغلان دستگاه‌ها باید بدانند که بعد از ۳۰ سال خدمت مورد غفلت واقع نمی‌شوند و در واقع رسیدگی به امور بازنشستگان، انگیزه و روحیه خدمت را در نیروهای شاغل افزایش می‌دهد.

قاسمی، رییس سازمان بازنشستگی استان هم در این مراسم تعداد بازنشستگان و وظیفه‌گیران استان را ۸۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: میانگین حقوق دریافتی بازنشستگان، ۸۸۶ هزار تومان است که نسبت به قبل از اعمال قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش چشمگیری داشته است.