برگزاری کلاس آموزشی “تردد ایمن” ویژه سالمندان منطقه ۹

به منظور ضرورت حفظ جان مردم در سرما و برف تهران کلاس آموزش “تردد ایمن” در روزهای سرد و برفی زمستانی برای سالمندان محلات منطقه ۹ برگزار شد. ستاد مدیریت بحران در شرایط جوی و ریزش برف و باران تهران اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش “تردد ایمن” در سطح محلات منطقه ۹ نمود.   این […]

به منظور ضرورت حفظ جان مردم در سرما و برف تهران کلاس آموزش “تردد ایمن” در روزهای سرد و برفی زمستانی برای سالمندان محلات منطقه ۹ برگزار شد.

ستاد مدیریت بحران در شرایط جوی و ریزش برف و باران تهران اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش “تردد ایمن” در سطح محلات منطقه ۹ نمود.
 
این گزارش حاکی است با اشاره به ریزش‌های جوی و لغزندگی سطح معابر شهری احتمال آسیب پذیری جسمانی شهروندان و افزایش داده و آموزش نحوه تردد صحیح با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد در سرمای زمستان امسال مورد نیاز است.
 
بنابراین گزارش، تماس با ۱۳۷ شهرداری جهت انجام خدمات شهری با ریختن شن مخصوص در کوچه‌ها و استفاده از بروشورهای راهنمایی ایمن در عبور و مرور توسط شهروندان از موضوعات آموزشی برای حاضرین در این کلاس شهروندی بود.
 
عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۹ تصریح کرد: در این کلاس مدرسین با نمایش تصویری اسلایدها شدت آسیب پذیری شهروندان و عمق شکستگی مصدومین سالمند را تشریح نمودند.
 
در ادامه این گزارش به شرکت کنندگان در این کلاس‌ها شیوه تردد ایمن و نوع کفش‌های ایمن اقرا جهت استفاده از شرایط جوی نامساعد اطلاعات مناسب و کاربردی ارائه گردید.
 
این گزارش در پایان می‌افزاید: کلاس‌های آموزشی ایمنی تردد در سطح محلات منطقه ۹ ویژه سالمندان و زنان خانه‌دار صبح‌ها در چند سرای محله از جمله محله دستغیب، استاد معین و امامزاده عبدالله … برگزار شد که اکثریت شرکت کنندگان را زنان سالمند تشکیل می‌دهد.