راه اندازی نخستین مرکز نگهداری سالمندان ابرکوه منوط به همکاری مسئولان است

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: برای راه اندازی سریعتر اولین مرکز نگهداری سالمندان ابرکوه نیازمند همکاری بیشتر مسئولان هستیم. [divider] قاسم موحدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین خانه سالمندان ابرکوه در روستای اسفندآباد از توابع بخش بهمن ابرکوه با همت حاج جواد شمس از خیرین این روستا و همکاری مسئولان ساخته شده […]

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: برای راه اندازی سریعتر اولین مرکز نگهداری سالمندان ابرکوه نیازمند همکاری بیشتر مسئولان هستیم.

[divider]

قاسم موحدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین خانه سالمندان ابرکوه در روستای اسفندآباد از توابع بخش بهمن ابرکوه با همت حاج جواد شمس از خیرین این روستا و همکاری مسئولان ساخته شده و بعد از اتمام ساختمان سازی، اکنون توسط این خیر در حال تجهیز است.

وی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت بیش از یک هکتار و زیربنایی حدود ۷۰۰ متر ساخته شده و برای ساختن آن بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان توسط این خیر هزینه شده است.

موحدی با قدردانی از حرکت ارزشمند این خیر گفت: ابرکوه نیاز مبرمی به این مرکز داشت که بعد از راه اندازی آن، شاهد رفع بسیاری از این مشکلات خواهیم بود.

این مسئول در مورد زمان راه اندازی اولین مرکز نگهداری سالمندان اظهار داشت: با توجه به شروع تجهیز این مکان، راه اندازی این مرکز منوط به همکاری مسئولان در زمینه آسفالت خیابان ورودی این محل است که امیدواریم با این همکاری شاهد راه اندازی سریعتر آن باشیم.