کمک بیش از ۱۳۸ میلیون ریالی به سالمندان زیر پوشش کمیته امداد

مدیرکمیته امداد امام خمینی هامون از کمک ۱۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار ریالی در قالب وسایل گرمایشی، بهداشتی و کالا کمیته امداد به سالمندان زیر پوشش این کمیته خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، ناصر حاتمی مقدم گفت: کمیته امداد هامون در راستای حمایت از خانواده‌های […]

مدیرکمیته امداد امام خمینی هامون از کمک ۱۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار ریالی در قالب وسایل گرمایشی، بهداشتی و کالا کمیته امداد به سالمندان زیر پوشش این کمیته خبر داد.

download-(1)به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، ناصر حاتمی مقدم گفت: کمیته امداد هامون در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و به ویژه سالمندان زیر پوشش این نهاد اقدام به اجرای طرح مفتاح الجنه در این شهرستان کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی هامون افزود: امام جمعه، فرماندار، بخشدار و مسئولان اجرایی و جمعی از معتمدان شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه کمیته امداد با تعدادی از سالمندان زمین گیر زیر پوشش کمیته امداد هامون دیدار کردند.

این مسئول ادامه داد: در این دیدار تعداد ۱۰ دستگاه ویلچر، ۳۵ دستگاه چراغ سولان و لوازم بهداشتی به ارزش ۱۳۸ میلیون و ۹۴۴ هزار ریال بین سالمندان زمین‌گیر زیر پوشش این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: سرکشی به خانواده‌های نیازمندان با حضور مسئولان و رفع مشکلات آنها از برنامه‌های این نهاد است که صحنه‌های زیبایی از عدالت نظام اسلامی را در قاب کمیته امداد امام خمینی در این خطه مرزی به نمایش گذاشته است.هدف کمیته امداد امام خمینی (ره)، محرومیت‌زدایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه و توانمندسازی محرومان است.