کلنگ زنی مجتمع فرهنگی، آموزشی سالمندان در دهه فجر

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر بهزیستی استان زنجان از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی، آموزشی سالمندان در منطقه کوشکن زنجان خبر داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا رباب موحد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹۶ واحد مسکونی مددجویان تحت […]

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر بهزیستی استان زنجان از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی، آموزشی سالمندان در منطقه کوشکن زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا رباب موحد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹۶ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان افتتاح می شود.

وی افزود: این واحدهای مسکونی در شهرهای زنجان و ابهر و با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد و هفتصد و ۲۰میلیون ریال در روز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن افتتاح خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر اداره کل بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: گرامیداشت دهه مبارک فجر با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در کلیه مهدهای کودک استان آغاز شده و در این مدت کودکان از طریق قصه گویی با مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

کارشناس اداره کل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به آغاز به کار جشنواره فرهنگی – قرآنی مهدهای کودک زیر نظارت بهزیستی استان زنجان، گفت: نمایشگاه نقاشی نماز و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع ورود امام خمینی«ره» به خاک میهن اسلامی از برنامه های جانبی این جشنواره خواهد بود که با هدف فرهنگ سازی برگزار می شود.

موحد، از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی آموزشی سالمندان در منطقه کوشکن زنجان خبر داد و گفت: این مجتمع برای رفاه حال سالمندان و ایجاد شرایط زندگی بهتر برای سالمندان احداث می شود.

وی ایجاد فرهنگ سازی و زنده نگه داشتن ارزشها و باورهای انقلاب اسلامی را در بین دانشجویان حائز اهمیت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در همین راستا گفتمان آزاد دانشجویی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز علمی کاربردی این اداره و با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.

کارشناس اداره کل بهزیستی زنجان، افتتاح مرکز مشاوره غیر دولتی، مرکز سلامت روان محلی پدیده و مرکز بازتوانی سرپایی معتادین باران بهاری را از دیگر افتتاح های این دهه مبارک در شهرستان خرمدره برشمرد و تصریح کرد: همزمان در شهرستان طارم نیز مؤسسه آوای مهر و کارگاه خیاطی معلولین شروع بکار می کند.

موحد با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب خیز استان زنجان گفت: پایگاه خدمات اجتماعی  شهر زنجان در راستای کاهش تصدی گری و تمرکز زدایی بخش های دولتی تاسیس شده  که  با همکاری اجتماعات محلی سعی می کند کیفیت زندگی مردم را بهبود بخشیده و رفاه اجتماعی را افزایش دهد.