اطلاع رسانی/ورزش برای افراد مسن رایگان شد

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از ارائه خدمات رایگان ورزشی برای افراد کهن سال در مجموعه های ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری در تمام مجموعه های ورزشی برای افراد بالای ۶۰ سال، خدمات رایگان ارائه می دهد.   به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید محمد آقامیر با تاکید بر اینکه این طرح […]

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از ارائه خدمات رایگان ورزشی برای افراد کهن سال در مجموعه های ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری در تمام مجموعه های ورزشی برای افراد بالای ۶۰ سال، خدمات رایگان ارائه می دهد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید محمد آقامیر با تاکید بر اینکه این طرح از ابتدا تا پایان سال در قالب طرح منزلت به اجرا در آمده است، افزود: در  در خصوص خدمات ورزشی ارائه شده برای افراد مسن و زنان از سوی شهرداری گفت: این طرح شامل زنان و مردان بالای ۶۰ سال می شود که می توانند از خدمات تفریحی و ورزشی استفاده کنند.

وی دلیل اصلی اجرای این طرح را آلودگی هوا در زمستان که با وارونگی و فشردگی هوا همراه است عنوان و بیان کرد: افراد مسن در این فصل نباید در فضای باز فعالیت کنند بلکه باید داخل مجموعه های ورزشی که به سیستم های تصفیه ای هوا مجهز هستند، فعالیت های بدنی انجام دهند.

وی افزود: با آغاز فصل زمستان ایستگاه های صبحگاهی بانوان  در پارک ها را در زمان آلودگی هوا به داخل مجموعه های ورزشی انتقال داده شدند تا بانوان از ساعت ۷ الی ۸/۳۰ صبح به صورت رایگان حرکات نرمشی و آمادگی جسمانی انجام دهند.

آقامیر همچنین با اشاره به این که شهروندان از وسایل ورزشی درون پارک ها بیشتر به صورت تفریحی و به منظور ایجاد نشاط استفاده می کنند تاکید کرد: با نصب این وسایل در پارک ها بیشتر برای افراد انگیزه ایجاد می شود تا از مجموعه ها و اماکن ورزشی  استفاده کرده و فعالیت های بدنی را از حالت تفریحی به فعالیت های ورزشی تغییر دهند.