تقدیر رییس کانون عالی بازنشستگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در نامه ای به دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی از خدمات ایشان در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تقدیر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اصغر بیات رییس کانون عالی […]

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در نامه ای به دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی از خدمات ایشان در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران تقدیر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اصغر بیات رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در نامه ای به دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه مشارکت سازمان تامین اجتماعی در طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران که موجب تصویب مشارکت ۲۰ درصدی سازمان در اجرای این طرح شد تقدیر کرد.

وی این اقدام را گامی مهم و قابل تقدیر در راستای تکریم جامعه بازنشستگان کارگری دانست و در ادامه این نامه آورده است: برآمدن دولت تدبیر و امید، زمینه ساز رجعت امید به جامعه اسلامی ایران شد.

اتخاذ تصمیمات عادلانه و همراه با تعقل ارکان مختلف دولت یازدهم  موجب بازگشت تدبیر به چرخه تصمیم گیری ها در سطوح مختلف کشور شده است.

بی تردید توجه جنابعالی نسبت به مسایل جامعه بازنشستگان کارگری کشور، بذر امید را در دل آنها کاشته و خوش بینی و امید را در میان این قشر از جامعه بارور ساخته است.