اولین بنیاد فرزانگان کشوردرخراسان جنوبی راه اندازی شد

اولین بنیاد فرزانگان، پیشکسوتان و صاحب دلان با مجوز سازمان بهزیستی در خراسان جنوبی راه اندازی شد.رئیس هیئت مدیره بنیاد فرزانگان، پیشکسوتان و صاحبدلان خراسان جنوبی با اعلام این مطلب گفت: اولین بنیاد فرزانگان، پیشکسوتان و صاحبدلان کشور با هدف ارتقای شان و جایگاه بازنشستگان، سالمندان و حفظ روحیه نشاط و شادابی در این قشر […]

اولین بنیاد فرزانگان، پیشکسوتان و صاحب دلان با مجوز سازمان بهزیستی در خراسان جنوبی راه اندازی شد.رئیس هیئت مدیره بنیاد فرزانگان، پیشکسوتان و صاحبدلان خراسان جنوبی با اعلام این مطلب گفت: اولین بنیاد فرزانگان، پیشکسوتان و صاحبدلان کشور با هدف ارتقای شان و جایگاه بازنشستگان، سالمندان و حفظ روحیه نشاط و شادابی در این قشر با مجوز سازمان بهزیستی کشور و با همکاری مدیریت بازنشستگی استان در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

به گفته «مسعود بیرجندی»، این بنیاد با برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز بازنشستگان و سالمندان در مسیر ارتقای جایگاه و رفع نیازهای این قشر فعالیت می کند.

وی پرداخت هزینه درمانی سالمندان و بازنشستگان نیازمند و ایجاد صندوق قرض الحسنه و کارآفرینی برای خانواده این افراد را از جمله برنامه های این بنیاد عنوان کرد و افزود: تمام سالمندان و بازنشستگان می توانند از برنامه های بنیاد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ما، در دومین کارگاه آموزشی این بنیاد تازه تاسیس که با شرکت بیش از ۲۵ بازنشسته استان در خانه مهر بازنشستگان با عنوان «کنترل استرس» برگزار شد، شرکت کنندگان از تمرین های آرام سازی و آموزش مهارت مدیریت استرس ابراز رضایت کردند و پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی دیگری را به بنیاد ارائه دادند.

به گفته رئیس هیئت مدیره این بنیاد، برگزاری کارگاه های آموزشی بنیاد متناسب با نیاز قشر سالمند و بازنشسته تا پایان امسال ادامه دارد.