کانون بازنشستگان استان البرز تاسیس شد

مدیرعامل کانون بازنشستگان استانداری البرز از تاسیس کانون بازنشستگان استانداری البرز و واحدهای تابعه در محل استانداری البرز خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،در البرز،نعمت‌الله خلیلی‌پیر امروز ۱۷ آذر، در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری و نظر مساعد استاندار البرز، کانون بازنشستگان استانداری و واحدهای تابعه در ضلع جنوبی ساختمان استانداری البرز مستقر شد. […]

مدیرعامل کانون بازنشستگان استانداری البرز از تاسیس کانون بازنشستگان استانداری البرز و واحدهای تابعه در محل استانداری البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،در البرز،نعمت‌الله خلیلی‌پیر امروز ۱۷ آذر، در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری و نظر مساعد استاندار البرز، کانون بازنشستگان استانداری و واحدهای تابعه در ضلع جنوبی ساختمان استانداری البرز مستقر شد.

 وی افزود: رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات درمانی، تامین مسکن، بیمه، هزینه‌های درمانی و مشکلات رفاهی از موضوعاتی است که با استقرار این کانون در دست پیگیری قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل کانون بازنشستگان استانداری البرز با تاکید بر این‌که توجه به این قشر صاحب تجربه‌ی تکریم از خدمات و تلاش‌های آنان است، یادآور شد: رسیدگی و برطرف کردن مشکلات این قشر از جامعه نیازمند همراهی و نگاه ویژه‌ی مسئولان استانداری است که امید می‌رود در سایه‌ی توجه‌ی مسئولان به‌ویژه استاندار البرز این مهم محقق شود.

 خلیلی خاطرنشان کرد: این قشر سال‌ها منشاء خیر و برکت در جامعه بوده‌اند در این راستا می‌توان در کنار ارائه‌ی خدمات مختلف به بازنشستگان از تجربیات و نگاه آنان در عرصه‌های مختلف تصمیم‌سازی بهره برد.