بیماران قلبی، کودکان و سالمندان در خانه بمانند

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد با توجه به شرایط ناسالم هوا مبتلایان به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزلبپرهیزند. به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت کاظم ندافی ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه […]

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد با توجه به شرایط ناسالم هوا مبتلایان به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزلبپرهیزند.


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت کاظم ندافی ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به گزارش واصله از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران منتهی به ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۵ آذر« شاخص کیفیت هوا ۱۷۸ و آلاینده اصلی ذرات معلق (PM2.5) است.

وی با بیان اینکه در این شرایط کیفیت هوا ناسالم تلقی می شود توصیه  کرد: مبتلایان به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان ازفعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند و افراددیگر باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: به مراکز بهداشتی درمانی تهران ابلاغ شده است که در این شرایط بیماری های قلبی، ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان محتمل استو باید برای افزایش بیماری های قلبی یا ریوی آمادگی لازم را داشته باشند.