مراسم عزاداری معلولان و سالمندان با حضور رئیس سازمان بهزیستی

همزمان با تاسوعای حسینی، مراسم عزاداری معلولان و سالمندان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در حسینیه مکتب‌العباس برگزار شد. مراسم عزاداری معلولان با حضور رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس همزمان با تاسوعای حسینی و ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالحسین (ع) مراسم عزاداری با حضور گسترده معلولان و همایون هاشمی […]

همزمان با تاسوعای حسینی، مراسم عزاداری معلولان و سالمندان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در حسینیه مکتب‌العباس برگزار شد.

مراسم عزاداری معلولان با حضور رئیس سازمان بهزیستی برگزار شد.

20131112_210712

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس همزمان با تاسوعای حسینی و ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالحسین (ع) مراسم عزاداری با حضور گسترده معلولان و همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حسینه مکتب‌العباس برگزار شد.

این در حالی است که به گفته هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور امسال در ۵ نقطه از تهران مراسم عزاداری معلولان در تکایا و حسینه‌ها برگزار می‌شود.

20131112_210602

وی گفت: سازمان بهزیستی کشور برای جابه‌جایی معلولان تسهیلاتی را در نظر گرفته است که در ۵ نقطه از تهران اتوبوس‌ها و ون‌هایی برای جابجایی معلولان پیش‌بینی شده است.

20131112_170420

هاشمی تأکید کرد: توانمند‌سازی اجتماعی و فرهنگی معلولان یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بهزیستی کشور است و در همین زمینه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.