ایجاد مرکز درمانی ویژه سالمندان مبتلا به آلزایمر

به تازگی توانسته‌ایم مجوز ساخت این مرکز درمانی را از شهرداری اخذ کنیم/ این مرکز درمانی هم یک مرکز توانبخشی و مراقبت های روزانه و هم یک مرکز پژوهشی وآموزشی به منظور انجام تحقیقات بیشتر درمورد بیماری آلزایمر است. [divider] ایلنا: رئیس انجمن آلزایمر ایران از ایجاد مرکز درمانی ویژه سالمندان مبتلا به آلزایمر خبر […]

به تازگی توانسته‌ایم مجوز ساخت این مرکز درمانی را از شهرداری اخذ کنیم/ این مرکز درمانی هم یک مرکز توانبخشی و مراقبت های روزانه و هم یک مرکز پژوهشی وآموزشی به منظور انجام تحقیقات بیشتر درمورد بیماری آلزایمر است.
[divider]

ایلنا: رئیس انجمن آلزایمر ایران از ایجاد مرکز درمانی ویژه سالمندان مبتلا به آلزایمر خبر داد.

معصومه صالحی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: به تازگی توانسته‌ایم مجوز ساخت این مرکز درمانی را از شهرداری اخذ کنیم.

وی در مورد هزینه‌های ساخت این مرکز درمانی گفت: ‌دولت جلساتی در این زمینه داشته و تصمیم‌هایی هم گرفته است اما تاکنون کمکی از سوی دولت برای ساخت این زمین نشده است و مشخص هم نیست که چقدر قرار است کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای ساخت این مرکز درمانی ابتدا به خداوند و بعد به خیرین امید داریم، افزود: البته مرکز درمانی دیگری نیز برای سالمندان مبتلا به آلزایمر داریم اما این مرکز در یک ساختمان پیش ساخته است و خیلی نمی توانیم فعالیت های گسترده ای داشته باشیم اما باساخت این مرکزجدید این امرمهم درسطح کشورمیسرمی شود.

صالحی خاطرنشان کرد: این مرکزدرمانی هم یک مرکزتوانبخشی و مراقبت های روزانه و هم یک مرکز پژوهشی وآموزشی به منظور انجام تحقیقات بیشتر درمورد بیماری آلزایمرخواهدبود.