اصناف همدان از خانه سالمندان یاس سفید بازدید کردند

امروز روسای اتحادیه، اصناف و دو تن از نمایندگان شورای اسلامی شهر همدان از مرکز نگهداری سالمندان یاس سفید بازدید کردند. [divider] امروز جمعی از رؤسای اتحادیه، اصناف و دو تن از نمایندگان شورای اسلامی شهر همدان از مرکز نگهداری سالمندان یاس سفید برای بررسی مسائل و مشکلات بازدید به عمل آوردند. رئیس مجمع امور […]

امروز روسای اتحادیه، اصناف و دو تن از نمایندگان شورای اسلامی شهر همدان از مرکز نگهداری سالمندان یاس سفید بازدید کردند.

[divider]

امروز جمعی از رؤسای اتحادیه، اصناف و دو تن از نمایندگان شورای اسلامی شهر همدان از مرکز نگهداری سالمندان یاس سفید برای بررسی مسائل و مشکلات بازدید به عمل آوردند.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه امروز به همراه رؤسای اتحادیه‌ها و جمعی از اصناف از مرکز سالمندان یاس سفید در آستانه نیمه شعبان بازدید کردند اظهار داشت: اصناف همدان انجمنی با نام انجمن خیرین اصناف را برای کمک به اقشار مختلف ایجاد کردند.

حمیدرضا فرسایی‌وحید ادامه داد: این انجمن خیریه به جامعه سالمندان و خصوصاً گروهی از سالمندان که در مراکز نگهداری می‌شوند برنامه‌های کمکی و حمایتی را ارائه می‌دهند.

وی به مسائل و مشکلات پیش روی مرکز نگهداری سالمندان یاس سفید اشاره کرد و ابراز داشت: امروز مراسم جشنی به مناسبت سالروز میلاد امام زمانه(عج) در خانه سالمندان یاس سفید برگزار شد که متأسفانه جای مسئولان در آن خالی بود.

رئیس مجمع امور صنفی همدان اضافه کرد: مسئولینی که توان انجام کاری  برای حمایت و کمک از سالمندان دارند دریغ نکنند.

وی ابراز داشت: با بازدید از این مکان خواهند دید که آب شرب سالم برای این مرکز وجود ندارد و این در حالی است که مرکز یاس سفید با یکی از ایستگاه‌های آب فقط ۵۰۰ متر فاصله دارد.  

فرسایی وحید افزود: امکانات بهداشتی و رفاهی در این مرکز کم است و در بازدید از این مرکز مردم پیشتاز هستند و حضور خوبی دارند.

وی بیان داشت: اصناف همدان هزینه انتقال خط آب سالم به مرکز یاس سفید را تقبل می‌کند که البته اداره آب باید اقدام به انتقال آب کند.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان گفت: در مرکز نگهداری سالمندان یاس سفید کارهای زیادی مانند ایجاد شبکه‌های هواکش، ترمیم آسفالت و نصب تجهیزات رفاهی را انجام دادیم و باز نیازمند امکانات بیشتری است.