مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم

هرمزگان / استاندار هرمزگان از مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم بازدید کرد

مهدی دوستی ظهر جمعه به مناسبت روز سالمند با حضور در مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم تازیان، با همراهی احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ، از نزدیک با سالمندان و مددکاران این مرکز دیدار و گفت‌وگو و سپس از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد. 

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، مهدی دوستی ظهر جمعه به مناسبت روز سالمند با حضور در مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم تازیان، با همراهی احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ، از نزدیک با سالمندان و مددکاران این مرکز دیدار و گفت‌وگو و سپس از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در بازدید از این مرکز ضمن احصا مسائل و مشکلات و شنیدن دغدغه مسئولان و متولیان این مرکز، با حضور در جمع سالمندان پای صحبت این افراد نشست.
نماینده عالی دولت در حاشیه این بازدید گفت: توفیقی بود امروز در جمع سالمندان عزیز که بنا به دلایل مختلف در این مرکز توانبخشی نگهداری می‌شوند حاضر و از نزدیک با این افراد و مددکاران مرکز گفت‌وگو کنیم.

وی افزود: سالمندان نیازمند توجه و رسیدگی هستند و بر همین مبنا مسائل و مشکلات این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بهزیستی لیست نیازهای این مرکز را ارائه دهد تا بتوانیم با همکاری بین دستگاهی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

دوستی گفت: ظرفیت این مرکز محدود است و با توجه به تقاضاهای رسیده به بهزیستی برای پذیرش افراد جدید، تلاش خواهیم کرد نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز گام برداریم.

گفتنی است مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان تازیان در سال ۱۳۷۹ با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ سالمند تاسیس شده و هم اکنون نیز از ۹۶ سالمند نگهداری می‌کند.