ارائه خدمات رایگان به سالمندان در منزل

از برنامه‌های این مجموعه راه‌اندازی مراکز نگهداری روزانه سالمندان است که این طرح به شکل پایلوت در منطقه ۲۲ اجرا خواهد. [divider] مدیرعامل آسایشگاه کهریزک از ارائه خدمات رایگان به سالمندان در منزل خبر داد و گفت: خانواده‌ها می‌توانند با تماس با شماره ۸۸۳۱۰۶۸۸ با ارائه آدرس به تیم پزشکی کهریزک از این خدمات استفاده […]

از برنامه‌های این مجموعه راه‌اندازی مراکز نگهداری روزانه سالمندان است که این طرح به شکل پایلوت در منطقه ۲۲ اجرا خواهد.

[divider]

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک از ارائه خدمات رایگان به سالمندان در منزل خبر داد و گفت: خانواده‌ها می‌توانند با تماس با شماره ۸۸۳۱۰۶۸۸ با ارائه آدرس به تیم پزشکی کهریزک از این خدمات استفاده کنند.

محمدرضا صوفی‌نژاد، مدیرعامل آسایشگاه کهریزک گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، بنا داریم سطح خدمات به سالمندان را در سطح شهر تهران افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه درمانی، نگهداری، توانبخشی و غیره سالمندان و معلولان در مجموع آسایشگاه کهریزک شد که از این رقم بیش از ۸۲ درصد از سوی خیرین و مابقی از سوی دولت تامین شد.

صوفی‌نژاد گفت: براساس آمار هزینه نگهداری هر سالمند و معلول در مجموعه آسایشگاه کهریزک حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. مدیرعامل آسایشگاه کهریزک تاکید کرد: خانواده‌ها هیچ هزینه‌ای بابت خدمات در منزل به آسایشگاه کهریزک پرداخت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه راه‌اندازی مراکز نگهداری روزانه سالمندان است که این طرح به شکل پایلوت در منطقه ۲۲ اجرا خواهد شد.