رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان

اصفهان/ برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی کاشان

ام‌البنین متقی‌نژاد از برپایی کارگاه آگاهسازی پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای دانش تغییر نگرش و در نهایت تغییر رفتار در گروهای هدف که از سنین ۴۵ سال به بالا می باشند، طراحی شده است.

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، ام‌البنین متقی‌نژاد از برپایی کارگاه آگاهسازی پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای دانش تغییر نگرش و در نهایت تغییر رفتار در گروهای هدف که از سنین ۴۵ سال به بالا می باشند، طراحی شده است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، اظهار کرد: بهزیستی هر شهرستان دبیر کمیته سالمندی آن شهر است و طرح آگاهسازی پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی با اجرای دبیر کمیته سالمندی شهرستان کاشان و با هدف ارتقاء دانش، تغییر نگرش و در نهایت تغییر رفتار در گروه‌های هدف میانسال و سالمند با محوریت موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت و سقوط و دمانس طراحی شده است.

وی در خصوص این کارگاه گفت: کارگاه آموزشی تسهیلگران برنامه آگاهسازی پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندان با حضور  علی اصغر کلانتری کارشناس مسئول پیشگیری از معلولیت‌های اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدرسان دوره دیده و ۳۸ نفر از متقاضیان تسهیلگری از ۱۲ شهر استان اصفهان و به میزبانی شهرستان کاشان در حال برگزاری است.

کاشان| برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی

کاشان| برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی

کاشان| برپایی کارگاه آموزشی تسهیلگران پیشگیری از معلولیت‌های دوران سالمندی