افتتاح بنیاد فرزانگان فرهیخته در استان فارس

با حضور دکتر نحوی نژاد رئیس شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور، با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای سالمندان و پرکردن اوقات فراغت آنان و نهایتا ارتقاء سلامت جسمی و روانی و اجتماعی این عزیزان، بنیاد فرزانگان فرهیخته در شیراز افتتاح گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان فارس، با حضور دکتر نحوی […]

با حضور دکتر نحوی نژاد رئیس شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور، با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای سالمندان و پرکردن اوقات فراغت آنان و نهایتا ارتقاء سلامت جسمی و روانی و اجتماعی این عزیزان، بنیاد فرزانگان فرهیخته در شیراز افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان فارس، با حضور دکتر نحوی نژاد رئیس شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور، کشاورز مدیر کل بهزیستی استان فارس و تنی چند از مسئولین محلی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای سالمندان و پرکردن اوقات فراغت آنان و نهایتا ارتقاء سلامت جسمی و روانی و اجتماعی این عزیزان، بنیاد فرزانگان فرهیخته در شیراز افتتاح گردید.

کشاورز مدیر کل بهزیستی فارس طی سخنانی اهمیت خدمت رسانی مطلوب به سالمندان را متذکر شد.

saalmaand (2)

در ادامه دکتر نحوی نژاد رئیس شورای ملی سالمندان سازمان بهزیستی کشور طی سخنانی سالمندان را فرزانگانی دانست که با حضور پرنشاط و فعال در جامعه می توانند با مشکلات روحی و روانی مقابله کنند.

وی پدیده سالمندی را اجتناب ناپذیر بیان کرد و ضرورت برنامه ریزی و حضور فعال دستگاههای ذیربط را موجب کاهش مشکلات سالمندان دانست. لازم به ذکر است این بنیاد در مرکز توانبخشی سالمندان روزانه سروش شیرازو با حضور تعداد کثیری از سالمندان و جهاندیدگان آغاز به کار کرده است.