بازدید دانش‌آموزان از سرای سالمندان شهرکرد

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از بازدید دانش‌آموزان از خانه سالمندان شهرکرد به‌مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت روان خبر داد. [divider] به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد بهمنی ظهر امروز در مراسم بازدید دانش‌آموزان دختر شهرکرد از خانه سالمندان شهرکرد، اظهار کرد: هفته بهداشت روان و سلامت با شعار پیش به […]

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از بازدید دانش‌آموزان از خانه سالمندان شهرکرد به‌مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت روان خبر داد.

[divider]

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد بهمنی ظهر امروز در مراسم بازدید دانش‌آموزان دختر شهرکرد از خانه سالمندان شهرکرد، اظهار کرد: هفته بهداشت روان و سلامت با شعار پیش به سوی آینده پر نشاط با سرمایه‌گذاری در سلامت و روان دانش‌آموزان بهانه خوبی برای افزایش آگاهی در حوزه بهداشت روان و سلامت جسمانی است.

وی سلامت روان را یکی از پراهمیت‌ترین حوزه‌ها در آموزش و پرورش دانست و گفت: نشاط و تعالی دانش‌آموزان و افزایش یادگیری و بهره‌وری آنان متضمن داشتن یک روحیه شاداب و امیدوار است.

بهمنی با اشاره به هدف از بازدید دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شاهد شهرکرد از سرای سالمندان شایستگان شهرکرد، افزود: دانش‌آموزان با هدف دیدار از مادران سالمند و بیان علاقه و احترام خود به این گنجینه‌های ارزشمند امروز با در دست داشتن گل و شعار مادر جان دوستت دارم به همراه مربیان از سرای سالمندان بازدید کردند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه صبحانه سلامت خبر داد و یادآور شد: این اقدام در راستای ترویج تغذیه سالم و اهمیت خوردن صبحانه با پذیرایی در مدارس برگزار شد.