به مناسبت ولادت حضرت علی

گیلان / بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت ، دکتراسدالله عباسی استاندار گیلان باتفاق دکترحسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت بازدید و با اهدای شاخه گلی این روز به مددجویان تبریک گفتند.

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت ، دکتراسدالله عباسی استاندار گیلان باتفاق دکترحسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و حجت الاسلام حمید نادم مشاورمدیرکل و مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت بازدید و با اهدای شاخه گلی این روز به مددجویان تبریک گفتند.

️استاندار گیلان در این بازدید ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر ، اظهار داشت: ما در این روز بر خود وظیفه دانستیم تا با حضور در کنار این عزیزان‌ دین خود را ادا کنیم و بتوانیم باعث خشنودی و رضایتمندیشان شویم.

وی با تقدیراز نیکوکاری های خیرین نیک صفت، اضافه کرد: همواره کمک های خیرین شامل حال مددجویان شده و بازهم از خیرین و مردم نیکوکار خواستاریم تا با کمک های خود به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت و دیگر مراکز مددجویی باعث خوشحالی مددجویان شوند.
 
استاندار گیلان تصریح کرد: این اطمینان را خواهم داد که  برای این آسایشگاه و دیگر مراکز این چنین  از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهم کرد و همواره در کنارشان خواهم بود.

لازم به ذکر است در خاتمه این بازدید استاندارگیلان در دفتر یابود آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت ، متنی به یادگار حاوی قدردانی از مسئولان و دست اندکاران خدمت به مددجویان این مرکز ، به رشته تحریر درآورد.