خانه سالمندان هنرمند موجب طول عمر هنرمندان

عزت الله انتظامی گفت: وجود خانه سالمندان هنرمند موجب دلگرمی و طول عمر هنرمندان تنها خواهد شد. [divider] این هنرمندان پیشکسوت در مراسم آغاز به کار خانه سالمندان هنرمند گفت:خوشحالم آرزویم برای تشکیل خانه سالمندان هنرمند برآورده شد. وی باقدردانی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور افزود:پس از حادثه ای که برای منصوره حسینی هنرمند نقاش […]

عزت الله انتظامی گفت: وجود خانه سالمندان هنرمند موجب دلگرمی و طول عمر هنرمندان تنها خواهد شد.

[divider]
این هنرمندان پیشکسوت در مراسم آغاز به کار خانه سالمندان هنرمند گفت:خوشحالم آرزویم برای تشکیل خانه سالمندان هنرمند برآورده شد.

وی باقدردانی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور افزود:پس از حادثه ای که برای منصوره حسینی هنرمند نقاش که با وجود رفاه مالی ۱۵ روز پس از مرگش در خانه تنها مانده بود به فکر تاسیس خانه سالمندان هنرمند افتادم.

افتتاح خانه سالمندان عزت الله انتظامی

انتظامی گفت:با همکاری ایرج راد با سازمان بهزیستی مسئله را مطرح کردم و از پی گیری این سازمان و مسئولانش با وجود گذشت یک سال از ارائه این پیشنهاد وقول مساعد بهزیستی، برای گشایش این خانه سالمندان هنرمندان سپاسگزارم.

وی افزود:بسیاری از هنرمندان به سبب زندگی در تنهایی دق می کنند و عمرشان کوتاه می شود اما در خانه سالمندان هنرمند برای هنرمندان امکان مصاحبت با همکاران وجود خواهد داشت.

یاد آورد می شود :خانه سالمندان هنرمند بعد از ظهر امروز با حضور استاد عزت الله انتظامی ،ایرج راد ،مسئولان سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محله ولنجک تهران گشایش یافت.