برگزاری برنامه‌های ویژه به مناسبت روز سالمند

تقدیر از سالمندان فعال و نخبه سطح منطقه، تجلیل از شهروند ارشد سطح منطقه، حضور اعضای کانون جهان دیدگان در مراسم ویژه روز سالمند در بوستان جوانمردان، همایش بزرگ سالمندان در سالن ققنوس مرکز آموزشهایاجتماعی نیز جزءبرنامه‌های این اداره خواهد بود. [divider] ایلنا: با فرا رسیدن روز جهانی سالمند (۹ مهر ماه) اداره سلامت برنامه‌های […]

تقدیر از سالمندان فعال و نخبه سطح منطقه، تجلیل از شهروند ارشد سطح منطقه، حضور اعضای کانون جهان دیدگان در مراسم ویژه روز سالمند در بوستان جوانمردان، همایش بزرگ سالمندان در سالن ققنوس مرکز آموزشهایاجتماعی نیز جزءبرنامه‌های این اداره خواهد بود.

[divider]

ایلنا: با فرا رسیدن روز جهانی سالمند (۹ مهر ماه) اداره سلامت برنامه‌های متنوعی را برای این قشر از شهروندان در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، انصاری، مدیر اداره سلامت اعلام کرد: از جمله برنامه‌ها می‌توان بهبرگزاری همایش با موضوعات سلامتیو سالمندی، پیشگیری از بیماری‌ها و دوره‌های آموزشی متنوع شامل پیشگیری از دیابت، پیشگیری از فشار خون بالا ویژه سالمندان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، آموزشی و ورزشی در سطح محلات ۱۷گانه، راهاندازی پایگاه‌های ویژه ارائه خدمات سلامت به اعضای کانون جهاندیدگان با ارائه کارت عضویت، برگزاری تورهای آموزشی ـ گردشگری، زیارتی همراه با آموزش، بازدید از سرای سالمندان و سالمندان سطح منطقه (به ویژه خانواده محترم شهدا)، تقدیر از دبیران محلی و منطقه‌ای فعال از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر اداره سلامت منطقه ۲۱ در ادامه اظهار داشت: تقدیر از سالمندان فعال و نخبه سطح منطقه، تجلیل از شهروند ارشد سطح منطقه، حضور اعضای کانون جهان دیدگان در مراسم ویژه روز سالمند در بوستان جوانمردان، همایش بزرگ سالمندان در سالن ققنوس مرکز آموزشهایاجتماعی نیز جزءبرنامه‌های این اداره خواهد بود.

انصاری در پایان تصریح کرد: توزیع بروشور، اطلاع رسانی به وسیله بنر، پیامک از دیگر اقدامات انجام شده است، همچنین کلیه خانه‌های سلامت آماده خدمت رسانی به این عزیزان در خانه‌های سلامت از تاریخ ۶ لغایت ۱۲ مهر ماه هستند.