طرح پایش سلامت سالمندان در ارومیه اجرا شد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اجرای طرح پایش سلامت سالمندان در ارومیه به مناسبت هفته تکریم سالمندان خبر داد. [divider] راضیه خدادوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح، اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همکاری داشتند.  وی اضافه کرد: در راستای اجرای […]

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اجرای طرح پایش سلامت سالمندان در ارومیه به مناسبت هفته تکریم سالمندان خبر داد.
[divider]

راضیه خدادوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح، اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همکاری داشتند. 

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح فشار خون، قند خون، قد، وزن، علایم چاقی و شاخص های جسمانی برخی از سالمندان به صورت رایگان مورد معاینه پزشکان قرار گرفت. 

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نفر در این طرح شرکت کردند و مورد معاینه بالینی قرار گرفتند. 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: پایش سلامت سالمندان از مهمترین مواردی است که باید با اهتمام خانواده ها و همراهی و مشارکت نهادهای مرتبط به صورت مستمر به اجرا در بیاید تا زمینه ارتقای شاخصه های سلامت و درمان سریعتر مشکلات جسمانی در آنان فراهم شود. 

خدادوست گفت: هفته تکریم سالمندان مهمترین فرصت برای اجرای این برنامه ها است که با بهره مندی از فرصت این هفته، می توان جامع را به سلامت سالمندان حساس کرد. 

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته تکریم سالمندان ویژه برنامه های مختلفی از جمله دیدار از خانه سالمندان و ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در سطح استان اجرا می شود.