همایش بزرگ سالمندان شمال غرب تهران در برج میلاد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ از همایش بزرگ سالمندان منطقه در برج میلاد تهران خبر داد .  [divider] صابونچی با بیان اینکه سالمندان جزو سرمایه های هر جامعه ای هستند گفت: همزمان با روز جهانی سالمند شهرداری منطقه ۲به منظور تکریم سالمندان و توجه خاص به سلامتی آنان همایش بزرگی در برج […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ از همایش بزرگ سالمندان منطقه در برج میلاد تهران خبر داد .
 [divider]

صابونچی با بیان اینکه سالمندان جزو سرمایه های هر جامعه ای هستند گفت: همزمان با روز جهانی سالمند شهرداری منطقه ۲به منظور تکریم سالمندان و توجه خاص به سلامتی آنان همایش بزرگی در برج میلاد تهران با حضور ۲۰۰ سالمند منطقه برگزار می کند.

وی تصریح کرد: در این مراسم که از ۲۰۰ سالمند منطقه دعوت به عمل آمده است، غربالگری قند خون ، دیالیز ،فشارخون از جمله برنامه هایی است که در این روز انجام می شود. 

صابونچی با اشاره به دعوت از اساتید و صاحبنظران حوزه سالمندی بیان داشت:همچنین در این رئز از اساتید برجسته حوزه سلامت روان و جسمی سالمندان دعوت شده تا در ضمن غربالگری قند خون و فشارخون، با ارائه مشاوره و آموزش های وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍زه سالمندان از مسائل خاص این دوران چون افسردگی پیشگیری و یا با اقدام مناسب در جهت رفع و درمان آن ها کوشش به عمل آید.

وی در پایان تاکید کرد: این مراسم و همایش به مناسبت روز جهانی سالمند و گرامیداشت این روز و به منظور افزایش نشاط و شادی سالمندان منطقه سه شنبه ۹ مهرماه از ساعت ۱۶-۱۸ در برج میلاد تهران برگزار می شود. َ