تهران / اجرای طرح رایگان نهضت سواد آموزی سالمندان بالای ۵۰ سال

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: طلب علم در کشوری که مهد تمدن و ادب است و مردمان آن در سایه دین مبین اسلام زندگی می کنند فریضه است و نباید انسانی از نوشتن و خواندن محروم باشد با این هدف طرح رایگان […]

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: طلب علم در کشوری که مهد تمدن و ادب است و مردمان آن در سایه دین مبین اسلام زندگی می کنند فریضه است و نباید انسانی از نوشتن و خواندن محروم باشد با این هدف طرح رایگان نهضت سوادآموزی با تلاش سرای محله کارون شمالی در دست اجراست.

 وی با بیان این که میانگین سنی شرکت کنندگان در این کلاس ها ۶۰ تا ۶۵ سال است افزود: این طرح با توجه به این که اداره سواد آموزی افراد بالای ۵۰ سال را تحت پوشش قرار نمی دهد ویژه ۵۰ ساله ها به بالا راه اندازی شده است.

 شهردار منطقه یادآور شد: این برنامه با استفاده از ظرفیت خیرین و دبیر کانون سالمندان و مسئول خانه ایثار و شهادت بر اساس کتاب های نهضت سود آموزی محله از ۲ ماه پیش آغاز شده و در حال اجراست.

 به گفته وی، سوادآموزان علاوه بر بهره مندی از تورهای گردشگری کانون سالمندان می توانند بعد از تکمیل دوره آموزشی فارسی، روخوانی قرآن را نیز فرا بگیرند. همچنین علاقمندان برای شرکت در دوره نهضت سواد آموزی می توانند با شماره ۶۶۸۴۹۹۶۸ تماس بگیرند.