خط زندگی در خدمت سالمندان و کودکان

امید بهشتی در نشست خبری افزود: با توجه به جمعیت ۱۰ درصدی سالمندان کشور این شبکه به طور رایگان نیازهای سالمندان و کودکان را بررسی و آنان را به مراکز تخصصی و خدماتی معتبر اعزام می کند. وی هزینه کم، کیفیت بهتر و تنوع در ارائه خدمات را از خدمات خط زندگی برشمرد و گفت: […]

امید بهشتی در نشست خبری افزود: با توجه به جمعیت ۱۰ درصدی سالمندان کشور این شبکه به طور رایگان نیازهای سالمندان و کودکان را بررسی و آنان را به مراکز تخصصی و خدماتی معتبر اعزام می کند.

وی هزینه کم، کیفیت بهتر و تنوع در ارائه خدمات را از خدمات خط زندگی برشمرد و گفت: موسسه خیریه عترت فاطمی، تامین کننده هزینه های این خدمات شده است.
بهشتی افزود: موسسه خیریه عترت فاطمی به پنج هزار کودک یتیم سادات در کشور خدمات ارائه می کند.
وی با اشاره به اینکه شبکه خط زندگی نخستین شبکه یکپارچه و هماهنگ ویژه سالمندان و کودکان در کشور است، گفت: بیش از ۴۰ مرکز تخصصی و خدماتی معتبر سازمان ها و نهادهای خیریه با این شبکه همکاری می کنند.
center247
بهشتی تخفیف محور بودن مراکز ارائه کننده خدمات، منزل محور بودن و سهولت و سرعت در ارائه خدمات از جمله اهداف این شبکه برشمرد و گفت: این شبکه نخستین پل ارتباطی میان خانواده ها و مراکز خدماتی است.
مدیر موسسه خیریه عترت فاطمی در ادامه این مراسم با اشاره به فعالیت ۱۵ ساله این موسسه گفت: در حال حاضر به ۵ هزار کودک یتیم سادات خدمات ارائه می شود.
زهرا نیری عرضه بسته های حمایتی در عید نوروز، ماه رمضان و اول مهر از فعالیت های این موسسه خیریه برشمرد و افزود: بیشتر کودکان تحت پوشش  در استانهای محروم هستند.
وی گفت: این موسسه در حال بسته بندی پوشاک شب عید این کودکان است که تا هفته آینده به استانهای محروم ارسال می شود.
نیری حمایتهای تحصیلی و معیشتی به کودکان را از دیگر فعالیت های موسسه خیریه عترت فاطمی برشمرد.