فارس / استان فارس نیازمند ۱۰ مرکز سالمندان است

سید مرتضی موسوی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی سالمندان فرزانگان شیراز اظهار داشت: این مرکز در سه طبقه  به مساحت ۳۶۰۰ متر و با ظرفیت نگهداری ۲۰۰ سالمند کمک شایانی به نگهداری سالمندان استان فارس می‌کند. وی با اشاره به اینکه در استان فارس ۹ خانه سالمندان روزانه و ۸ خانه سالمندان شبانه […]

سید مرتضی موسوی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی سالمندان فرزانگان شیراز اظهار داشت: این مرکز در سه طبقه  به مساحت ۳۶۰۰ متر و با ظرفیت نگهداری ۲۰۰ سالمند کمک شایانی به نگهداری سالمندان استان فارس می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس ۹ خانه سالمندان روزانه و ۸ خانه سالمندان شبانه روزی مشغول فعالیت هستند افزود: همه مراکز سالمندان استان فارس غیر دولتی هستند و با نظارت بهریستی فعالیت می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی توسعه عدالت اجتماعی است و سازمان بهزیستی به خاطر این امر تاسیس شده است عنوان کرد: افزایش اینگونه مراکز سبب اشتغال زایی و سرویس‌دهی بهتر به سالمندان می‌شود.

حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز، نیز در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدان است و برای حفظ اهداف این بزرگواران باید همه مسئولان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده انتخاباتی سرنوشت‌ساز پیش‌رو داریم گفت: برای حفظ راه و خون شهدا همه در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.