اصفهان/ جشنواره “صبحانه سلامت” با آموزش پخت کیک میزبان سالمندان است

برنامه جشنواره “صبحانه سلامت” روز دوشنبه ۲۸ دی ماه به آموزش پخت انواع کیک های صبحانه اختصاص دارد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس باغ تجربه ضمن بیان این مطلب گفت: باغ تجربه این هفته در قالب جشنواره “صبحانه سلامت” با آموزش انواع کیک های صبحانه میزبان سالمندان شهر است. فریبا […]

برنامه جشنواره “صبحانه سلامت” روز دوشنبه ۲۸ دی ماه به آموزش پخت انواع کیک های صبحانه اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس باغ تجربه ضمن بیان این مطلب گفت: باغ تجربه این هفته در قالب جشنواره “صبحانه سلامت” با آموزش انواع کیک های صبحانه میزبان سالمندان شهر است.
فریبا زارعان اظهار کرد: هر یک از مخاطبین این برنامه یک نوع کیک صبحانه تهیه کرده و به عنوان صبحانه سالم به همراه خود ‏می آورند که در ادامه برنامه به بهترین ‏صبحانه از لحاظ کیفیت و غنی بودن مواد غذایی و همچنین سادگی و آراستگی ‏صبحانه جوایزی اهدا می شود.
وی در ادامه افزود: این برنامه روز ‏دوشنبه ۲۸ دی ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح با حضور سالمندان در محل باغ تجربه برگزار می شود که پس از تست و بررسی صبحانه ها از سوی کارشناس تغذیه، روش پخت یک نوع کیک صبحانه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به محل باغ تجربه واقع در چهارراه علامه امینی، کنار ‏گذر اتوبان ‏شهید ‏آقابابایی، انتهای باغ غدیر مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۶۷۰۲۸۹ تماس ‏حاصل ‏کنند.‏