کارگاه تخصصی محیط دوستدار سالمند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، در این کارگاه که از سری کارگاه های نشست تخصصی محیط دوستدار سالمند میباشد، استان های برتر در حوزه سالمندی به ارائه گزارش عملکرد خود می پردازند. بنا به این گزارش در این کارگاه دکتر براتی سده رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان و دبیر نشست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، در این کارگاه که از سری کارگاه های نشست تخصصی محیط دوستدار سالمند میباشد، استان های برتر در حوزه سالمندی به ارائه گزارش عملکرد خود می پردازند.

بنا به این گزارش در این کارگاه دکتر براتی سده رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان و دبیر نشست تخصصی محیط دوستدار سالمند، دکتر کبیری نماینده صندوق جمعیت ملل متحد، آقای امیری به عنوان نماینده شهرداری تهران،  دکتر سعید صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و محسن ارشد زاده مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی، دکتر صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به عنوان استان های برتر حضور دارند.

۲L3A6625
گفتنی است در پایان این نشست، جلسه تبادل نظر با اساتید در خصوص گزارشات استانهای برتر برگزار میشود.

۲L3A6580
این کارگاه به مدت چهار روز از ۱۸ تا ۲۰ آبان سال جاری با مشارکت شهرداری، دبیرخانه شورای ملی سالمندان و دستگاه‌های ذیربط برگزار می‌شود، این کارگاه یک کارگاه بین بخشی است که با همکاری صندوق جمعیت سازمان ملل متحد برگزار می شود و محتوای آن در دستگاه‌های مربوط با نظارت دبیرخانه شورای ملی سالمندان به اجر در می‌آید.