عملکرد هفته سالمندان شهرستانهای کلاله و آق قلا استان گلستان سال ۹۴

اثر پذیری و اثرگذاری سالمندان در محیط های تثبیت شده و پایدار شهری سلامت و رفاه اجتماعی سالمندان: نماد توسعه پایدار ۳ الی ۹ مهرماه هفته جهانی سالمندان گرامی باد اداره بهزیستی شهرستانهای کلاله و آق قلا مهرماه ۹۴   شهرستان کلاله حضور ریاست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان کلاله در مراسم روز ملی خانواده […]

Untitled-00018585

اثر پذیری و اثرگذاری سالمندان در محیط های تثبیت شده و پایدار شهری

سلامت و رفاه اجتماعی سالمندان: نماد توسعه پایدار

۳ الی ۹ مهرماه هفته جهانی سالمندان گرامی باد

اداره بهزیستی شهرستانهای کلاله و آق قلا

مهرماه ۹۴

 

شهرستان کلاله

حضور ریاست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان کلاله در مراسم روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان-سالن ارشاد شهرستان کلاله

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کلاله; سه شنبه بیست و یکم مهر ماه سال جاری: به مناسبت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسمی به همین منظور به میزبانی فرماندار محترم و با حضور رییس اداره بهزیستی شهرستان، کارکنان اداره، مسئولین ادارات و جمعی از بازنشستگان در محل سالن ارشاد برگزار گردید.

در ابتدای مراسم تلاوت قرآن توسط مددجوی روشندل فضا را معنوی کرده و لحضات به یاد ماندنی را برای حاضرین به ارمغان گذاشت. سپس دکتر مژگان میرزا -مدرس دانشگاه در این مراسم به کانون گرم خانواده و نقش آن در تربیت جامعه اشاره و نکاتی را نیز در این زمینه ایراد نمودند.

۱۰

 

 شهرستان آق قلا

دیدار کودکان مهد آلینا از مرکز سالمندان یاشار به مناسبت روز جهانی کودک وسالمند

دیدار کودکان مهد آلینا وکانون پرورش فکری کودکان با حضور فرماندار ،مدیر کل اموزش وپرورش آق قلا ومسئولین شهرستانی از مرکز سالمندان یاشار به مناسبت روز جهانی کودک وسالمند،اجرای مراسم قصه گویی وشعر خوانی توسط سالمندان برای کودکان مهد کودک و کودکان مرکز پرورش فکری کودکان و اهداء جوایز به کودکان توسط فرماندار ومدیران دستگاههای اجرایی

 ۱۱

 

بازدید شورای شهر آق قلا وریئس بهزیستی از مرکز سالمندان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آق قلا: روز پنجشنبه مورخ ۹/۷/۹۴ اعضای شوارای شهر آق قلا و رییس بهزیستی این شهرستان به اتفاق کارشناس سالمندان واحد توانبخشی به مناسبت هفته سالمندان از مرکز آموزشی، توانبخشی روزانه سالمندان بازدید به عمل آوردند در این بازدید اعضای شورای شهر از وضعیت پذیرش و نحوه خدمات رسانی این عزیزان سالمند توسط اداره بهزیستی و مرکز سالمندان آشنا شده و قول همکاری ومساعدت در زمینه های مورد نیاز دادند.

واز فعالیت های صورت گرفته تقدیر و تشکر کردند.در خاتمه محمود امانیان از همکاری و حضور مسولین که موجب دلگرمی کارکنان مرکز میشود سپاسگزاری نمود.

 ۱۳

 

بازدید از منزل سالمندان تحت پوشش بهزیستی آق قلا با حضور روسای ادارات

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آق قلا: به مناسبت هفته گرامیداشت منزلت سالمندان سه شنبه ۷مهرماه جمعی ازروسای ادارات شهرستان آق قلا از منزل سالمندان تحت پوشش بهزیستی بازدیدنمودند.

در این دیدار که با هماهنگی بهزیستی شهرستان انجام شده بود فرماندار آق قلا به همراه، روسای ادارات، بهزیستی، هلال احمر و کمیته امداد شهرستان ضمن عیادت وتکریم سالمندان عزیز از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده ودر جریان خدمات بهزیستی به ان عزیزان قرار گرفتند.

در پایان از طرف بهزیستی و هلال احمر هدایایی به رسم یاد بود تقدیم سالمندان شد.

۱۴۱۵

 

برگزاری مسابقات ورزشی درمیان سالمندان شهرستان آق قلا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آق قلا: به مناسبت فرارسیدن هفته تکریم منزلت سالمند، چهار شنبه ۸ مهرماه در نامه ای مشترک بین اداره بهزیستی واداره ورزش وجوانان مراسمی در سالن امام خمینی شهرستان آق قلا برگزار گردید که در این مراسم مسابقات دارت ومچ اندازی بین سالمندان برگزار شد که با اهداءجوایزتوسط مسئولین شهرستانی و امانیان به پایان رسید.

۱۷۱۶

 

برگزاری کارگاه آموزشی روش های دستیابی به سالمندی مثبت در شهرستان آق قلا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آق قلا:به مناسبت هفته گرامیداشت منزلت سالمندان روز دوشنبه مورخ ۶/۷/۹۴ کارگاه آموزشی با عنوان «روش های دستیابی به سالمندی مثبت» با حضور رئیس و کارشناس حوزه سالمندی اداره بهزیستی در محل مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی سالمندان یاشار آق قلا برگزار شد.

در این جلسه که با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان برگزار شده بود.

محمودامانیان ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، سالمندان، عید قربان وعید غدیر، از همکاری مرکز بهداشت شهرستان تشکر نموده و با بیان اینکه سالمندان گنجینه های معنوی ما هستند بر لزوم استمرار ارائه خدمات مطلوب آموزشی و توانبخشی برای این قشر تاکید کردند.

درخاتمه دکتر احمدی کارشناس مرکز بهداشت در خصوص روش های تغذیه ای مناسب سالمندان و بهداشت روان سالمندی مطالب مبسوطی ارائه نمودند. جلسه با پرسش و پاسخ حاضرین به پایان رسید.

 ۱۹