عملکرد هفته سالمندان شهرستان گالیکش استان گلستان سال ۹۴

اثر پذیری و اثرگذاری سالمندان در محیط های تثبیت شده و پایدار شهری سلامت و رفاه اجتماعی سالمندان: نماد توسعه پایدار ۳ الی ۹ مهرماه هفته جهانی سالمندان گرامی باد اداره بهزیستی شهرستان گالیکش مهرماه ۹۴ برگزاری همایش بزرگ روز خانواده و تکریم منزلت سالمندان و بازنشستگان در گالیکش به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی […]

Untitled-000100

اثر پذیری و اثرگذاری سالمندان در محیط های تثبیت شده و پایدار شهری

سلامت و رفاه اجتماعی سالمندان: نماد توسعه پایدار

۳ الی ۹ مهرماه هفته جهانی سالمندان گرامی باد

اداره بهزیستی شهرستان گالیکش

مهرماه ۹۴

برگزاری همایش بزرگ روز خانواده و تکریم منزلت سالمندان و بازنشستگان در گالیکش

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گالیکش دوشنبه ۲۰ مهرماه ۹۴ به مناسبت روز جهانی خانواده و بازنشستگان، همایش بزرگی در محل سالن کانون محمدباقر شهرستان گالیکش برگزار گردید.

رئیس بهزیستی گالیکش و دبیر این همایش هدف از برگزاری این همایش را تکریم منزلت بازنشستگان و سالمندان و همچنین گرامیداشت روز خانواده، هفته کودک و روز جهانی کودک بیان نمودند.

در این همایش آقای دکتر صداقت معاونت فنی معاون فنی بهداشتی علوم پزشکی گرگان به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان از مسن ترین سالمند شهرستان با ۱۰۳ سال سن و خانواده های موفق و بازنشستگان و سالمندان ادارات بهزیستی، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش و سالمندان روستایی بخش مرکزی با اهدا هدیه تقدیر بعمل آمد.

این همایش با مشارکت شورای ساماندهی سالمندان و حمایت فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، کتابخانه عمومی و میراث فرهنگی برگزار گردید.

۲

 

دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان گالیکش

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گالیکش سه شنبه ۷ مهر ماه ۹۴ دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان گالیکش در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

رمضانی راد رئیس بهزیستی شهرستان گالیکش ضمن ابراز همدردی با جان باختگان حادثه منا و محکومیت آل صعود و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز هفته سالمند ۳-۹ مهرماه و تکریم منزلت سالمندان، در خصوص جایگاه و منزلت حفظ شان سالمندان ازنظر اسلامی و اجتماعی مواردی را مطرح و بیان نمودند، ایشان بر تکریم سالمندان در خانواده ها، مشارکت اجتماعی، استفاده از تجربیات آنها و ابراز محبت بر سالمندان را بسیار مهم دانستند.

تغذیه و ورزش و مشارکت اجتماعی را عامل سلامت این عزیزان دانستند. همچنین در این جلسه برنامه ریزی همایش مشترک ۱۹ مهرماه تحت عنوان منزلت خانواده و سالمندان صورت گرفت.

۳