انتشار آلبوم موسیقی «مهر مادری»

آلبوم موسیقی «مهر مادری» اثری از ابراهیم حاجتی به زودی منتشر می‌شود. [divider] به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این آلبوم درباره پدر و مادرهایی است که در خانه سالمندان به سر می‌برند و ناراحتی آن‌ها از این نیست که در خانه سالمندان هستند بلکه از این است که فرزندانشان به آنها […]

آلبوم موسیقی «مهر مادری» اثری از ابراهیم حاجتی به زودی منتشر می‌شود.

[divider]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این آلبوم درباره پدر و مادرهایی است که در خانه سالمندان به سر می‌برند و ناراحتی آن‌ها از این نیست که در خانه سالمندان هستند بلکه از این است که فرزندانشان به آنها سر نمی‌زنند.

“مهر مادری” شش قطعه دارد و در واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان تهیه و تولید شده است.

قطعه اول به نام “نور در خانه” است. این قطعه یادآور پدر و مادر است. قطعه دوم “مهر مادری” نام دارد و حکایت زحماتی است که مادر در طول روز برای کودک‌اش می‌کشد و قطعه سوم “لحظه جدایی” است. این قطعه به لحظه جدا شدن پدر و مادر از دلبندان خود و سپردن آن‌ها به خانه سالمندان اشاره دارد.

“تنهای تنها” قطعه چهارم این آلبوم است که به معنی جسم‌ها و تن‌های تنها است که این افراد خود و جسم خود را تنها احساس می‌کنند. “ثانیه‌ها” قطعه پنجم است که روایتی از ثانیه‌های سنگین فراغ است که برای پدر و مادر سخت می‌گذرد. قطعه آخر “لحظه دیدار” نام دارد. در این قطعه موسیقی بچه‌ها به دیدار پدر و مادر می‌آیند که با ریتمی شاد همراه است.

طراح، ایده‌پرداز، نوازنده سه تار و آهنگ‌ساز آلبوم “مهر مادری” ابراهیم حاجتی است و تهیه‌کنندگی این آلبوم را حوزه هنری خوزستان بر عهده دارد.

حمید سیاف‌زاده (تنظیم‌کننده)، مریم عالی‌محمودی (نوازنده چنگ)، بهنام کوراوند (هم‌نواز سه‌تار) و حمید سیاف‌زاده (پیانو و گیتاربیس) از نوازندگان این آلبوم هستند.

آلبوم “مهر مادری” ضبط شده و آماده پخش است اما تاکنون پخش نشده و قرار است پس از مراسم رونمایی پخش و منتشر شود.

آلبوم های “رقص باد” و “نگرش” ۲ آلبوم قبلی ابراهیم حاجتی هستند و این آلبوم سومین اثر او است.