حل مشکلات سالمندان استان بوشهر در اولویت نهادهای حمایتی است

استاندار بوشهر گفت: همه آحاد جامعه در رسیدگی به جوانان دیروز سالمندان امروز باید دین خودشان ادا و به مشکلات آنان رسیدگی کنند و این در حالی است که حل مشکلات این قشر در اولویت نهادهای حمایتی قرار دارد.

استاندار بوشهر به صورت سرزده از آسایشگاه خیریه سالمندان بوشهر بازدید و در جریان ارائه خدمات به سالمندان در این مرکز قرار گرفت.

دراین بازدید که جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان بوشهر حضور داشتند سالمندان با اهدا گل، شیرینی و هدایایی مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند .

استاندار بوشهر در این بازدید ضمن دیدار و گفت‎وگو با سالمندان حل مشکلات آنها را مورد توجه قرار داد و راهکارهای لازم برای ارائه خدمات بیشتر به قشر ارائه کرد.

مصطفی سالاری دراین بازدید ضمن اعلام خرسندی از ارائه خدمات مطلوب به سالمندان آسایشگاه محمدیه بوشهر اظهار داشت: احترام به سالمندان جزئی از فرهنگ مسلمانان است و این فرهنگ غنی در استان بوشهر مشهود است.

وی، ضمن تشکر از خدمات کارکنان آسایشگاه سالمندان محمدیه بوشهر تاکید کرد: کارکنان این آسایشگاه برای رسیدگی به وضعیت سالمندان خدمات مطلوب و خوبی ارائه کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور در کنار نگه‎داری سالمندان، به این قشر در منزلشان مراقبت‎های ویژه ارائه می‎دهد تصریح کرد: در اجرای طرح مراقبت سالمندان در منزل، بهزیستی استان بوشهر خدمات درمانی، اجتماعی و تغذیه‌ای به این قشر ارائه می‎دهد تا سالمندانی که دارای مشکلاتی هستند در کنار اعضای خانواده از خدمات بهزیستی بهره‎مند باشند.

سالاری، با تاکید بر مشارکت همه آحاد جامعه  در رسیدگی به سالمندان گفت: همه مردم اعم از میان سالان وجوانان امروز باید در رسیدگی به جوانان دیروز که سالمندان هستند با سرکشی به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت در رسیدگی به سالمندان وتوجه به حل مشکلات آنان باید در جامعه نهادینه شود بیان کرد: هر کسی به نوبه خود با توجه به توانایی دراین حوزه باید تلاش و در حل مشکلات سالمندان مشارکت کند.