استاندار بوشهر به خانه سالمندان رفت

استاندار بوشهر به مناسبت روز جهانی سالمند با تعدادی از سالمندان مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان «محمدیه» دیدار کرد.

استاندار بوشهر به مناسبت روز جهانی سالمند با تعدادی از سالمندان مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان «محمدیه» دیدار کرد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/01/3/1853232.jpg

به گزارش «خلیج فارس» به نقل از مهر؛ استاندار بوشهر پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه این دیدار که در مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان «محمدیه» انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بهزیستی کشور در صدد است تا از سالمندان در منازل آنان نگهدای کند.

بوشهر

مصطفی سالاری افزود: بر این اساس، سازمان بهزیستی‌های سراسر کشور با شناسائی سالمندان نیازمند، به آنان در منازلشان خدمات رسانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: استان بوشهر نیز به تبعیت از دستورالعمل سازمان بهزیستی کشور، در این راستا اقدامات لازم را آغاز کرده و اجرای این طرح در حال حاضر در مرکز استان شروع شده است.

بوشهر

استاندار بوشهر بیان داشت: نیاز است که همه مسئولان و افراد جامعه دین خود را سالمندان ادا کنند و با احساس مسئولیت در این زمینه هر کس به سهم خویش باید مشارکت داشته باشد.

سالاری تصریح کرد: نسلی که سال‌ها برای جامعه ما زحمت کشیده اند باید مشکلاتشان کمتر شود.

بوشهر

استاندار بوشهر در این دیدار، ضمن شنیدن سخنان سالمندان و خوش و بش با آنان و تاکید بر برطرف شدن خواسته های ایشان، شاخه های گل و هدایایی را به آنان تقدیم کرد و کیک روز سالمند نیز به دست استاندار بوشهر و یکی از سالمندان برش خورد.

گفتنی است، در این دیدار، مدیرکل حوزه استاندار بوشهر، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بوشهر، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مدیرکل گمرکات استان بوشهر، رئیس منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و چندین تن از مسئولان استان، استاندار بوشهر را همراهی می کردند.

بوشهر

این دیدار به مناسبت روز جهانی سالمند صورت گرفت.