استفاده رایگان سالمندان از خدمات شهری با دریافت کارت منزلت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حجت الاسلام رسول جوادی با بیان این خبر گفت: سالمندان با دریافت این کارتها می توانند از خدمات مترو، اتوبوس، مجموعه های ورزشی شهرداری، کتابخانه ها و سینماها استفاده کنند. وی اهدای این کارتها را در راستای خدمات رسانی به سالمندان و ارتقای فعالیتهای اجتماعی آنها در سطح […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حجت الاسلام رسول جوادی با بیان این خبر گفت: سالمندان با دریافت این کارتها می توانند از خدمات مترو، اتوبوس، مجموعه های ورزشی شهرداری، کتابخانه ها و سینماها استفاده کنند.

وی اهدای این کارتها را در راستای خدمات رسانی به سالمندان و ارتقای فعالیتهای اجتماعی آنها در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: این کارتها با هماهنگی فرهنگسرای سالمند و با مشارکت فعال دبیر کل کانون سالمندان منطقه به سالمندانی که بالای ۶۵ سال سن داشته باشند اهدا می شود.

جوادی خاطرنشان کرد: سالمندان می توانند با ارائه کپی صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، به همراه داشتن قبض تلفن و یک قطعه عکس و نیز مبلغ ۱۷ هزار تومان هزینه صدور این کارتها، هر روز (به غیر از روزهای پنجشنبه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به خانه سلامت سرای محله خانی آباد نو جنوبی مراجعه کنند.

این مسئول در ادامه از عضوگیری ۳ هزار و ۴۱۰ سالمند در کانون سالمندان این منطقه خبر داد و گفت: ۸۰ درصد این سالمندان تاکنون کارت منزلت دریافت کرده اند.

به گفته وی سالمندان با عضویت در این کانون از خدمات دیگری همچون برگزاری اردوهای تفریحی، کلاسهای آموزشی و همایش، ویزیت رایگان پزشکی، ارائه مشاوره تغذیه بهره مند می شوند.