تشکیل شورای سالمندان و کمیته مناسب سازی شهرستان مهریز

شورای سالمندان و کمیته مناسب سازی شهرستان مهریز با حضور فرماندار مهریز، معاون توانبخشی بهزیستی، ادارات مرتبط و کلیه بانک های این شهرستان شهرستان تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مهریز در جلسه علیزاده رییس اداره بهزیستی مهریز گزارش کاملی در خصوص مشکلات وضعیت مناسب سازی شهرستان و برنامه های شورای سالمندان مطرح و خواستار توجه ویژه اعضا به اجرای طرح مناسب سازی اماکن عمومی بویژه معابر و بانکها در این شهرستان شد.

در ادامه دکتر غنیمت معاونت توانبخشی بهزیستی استان یزد با اشاره به رشد ۸ درصدی سالمندی در استان گفت: میانگین نرخ رشد سالمندی در استان یزد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان نگرانی ها و نیاز های آتی در خصوص سالمندی، از ادارات مختلف درخواست نمود حدکثر همکاری را در اجرای برنامه ها طرح ها و قوانین داشته باشند.

فرماندار مهریز نیز، طی سخنانی ضمن برشمردن وظایف هر اداره در خصوص مباحث مناسب سازی و تکریم سالمندان از ادارات مختلف خصوصا شهرداری، بهزیستی، بانک ها درخواست نمود به صورت ویژه به موضوع بپردازند و از اداره بهزیستی درخواست نمود به عنوان دبیر جلسه بازدید ها به صورت منظم و انجام گزارش ها جهت رفع مشکلات احتمالی به فرمانداری اعلام نمایند.