۲۵ درصد سالمندان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون یک‌چهارم سالمندان استان اردبیل که بالای ۶۰ سال دارند تحت پوشش کمیته‌ امداد هستند که حفظ حرمت و عزت این سالمندان باید همواره در تمامی ابعاد خدمت‌رسانی لحاظ شود.

بهروز زلالی مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون یک‌چهارم سالمندان استان اردبیل که بالای ۶۰ سال دارند تحت پوشش کمیته‌ امداد هستند که حفظ حرمت و عزت این سالمندان باید همواره در تمامی ابعاد خدمت‌رسانی لحاظ شود.

بهروز زلالی عصر امروز در بازدید از محل برگزاری جشن رمضان و روند ارائه خدمات به خیران و افراد نیکوکار در محوطه‌ بقعه‌ شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم نوعدوست در طرح های حمایتی جشن رمضان حرکتی رو به جلو برای ارتقای سطح کیفی زندگی خانواده‌های نیازمند و ایتام تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه‌ حمایت و دستگیری از محرومان خیران و نیکوکاران نقش تأثیر‌گذاری را ایفا می کنند، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و همیشه در صحنه‌ ما با الهام از امام حسن مجتبی(ع) به عنوان کریم اهل بیت(ع) که همه زندگی خود را وقف محرومان و مستضعفان کردند، بخش اعظمی از مشکلات خانواده‌های نیازمند را به شایسته‌ترین شکل برطرف می‌کنند.

زلالی با اشاره به اینکه مساعدت‌‌های مردم خیر در راستای زدودن فقر سبب همبستگی هر چه بیشتر در بین افراد جامعه می‌شود، بیان کرد: براساس آیات و روایات فقرا شفیعان روز جزا هستند که ما نیز در قبال این ولی نعمتان وظیفه‌ دستگیری و حمایت همه‌جانبه از آنان را بر عهده داریم.

IMG14120923

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل با بیان اینکه جشن رمضان از روز ۱۴ تا ۲۳ رمضان در این صحن برگزار می‌شود، افزود: برپایی غرفه هایی از دستاوردهای مجریان طرح اشتغال نمودی از حمایت‌های خیرین و کمیته‌ امداد در راستای خوداتکایی خانواده‌های نیازمندی است که زمانی ناخواسته و بر حسب اتفاقاتی که در زندگی آنان افتاده بود دست یاری به سوی کمیته‌ امداد و خیرین دراز کرده بودند.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکارانی که همواره همسو با کمیته‌ امداد حرکت کرده اند در همه‌ی زمینه ها، با عشق و عطوفتی سرشار از خدمت به فقرا و نیازمندان ورود پیدا کرده‌اند، یعنی در مسیری عزتمندی خانواده‌ها قدم برداشته‌اند، گفت: هر چه بتوانیم دایره‌ خدمت رسانی به محرومان را بیشتر کنیم به همان مقدار در مسیر روشن قدم برداشته و از این طریق آینده‌ خود را تضمین کرده‌ایم.

زلالی با اشاره به تکریم سالمندان اظهار کرد: هم اکنون یک چهارم سالمندان استان اردبیل که بالای ۶۰ سال دارند تحت پوشش کمیته‌ امداد هستند که حفظ حرمت و عزت این سالمندان باید همواره در تمامی ابعاد خدمت‌رسانی لحاظ شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از شناسایی ۲۷۰۰ یتیم نیازمند خبر داد و با تاکید بر ضرورت جذب حامیان در این زمینه افزود: در قالب طرح محسنین نیز تعداد ۶ هزار نفر دارای سرپرست که به دلیل مشکلاتی اعم از بیماری، سالمندی بودن و یا از کارافتادگی توان تأمین هزینه‌های زندگی خود را ندارند، شناسایی کردیم تا بخشی از نیاز آنها در این طرح از طریق خیرین فراهم شود.