نیکوکاری به سالمندان و معلولان وظیفه همگان است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بر توجه به سالمندان به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید کرد. آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراکز شبانه روزی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان بوشهر حضور یافت و معلولان ذهنی و سالمندان را مورد تفقد قرار داد. امام جمعه بوشهر در این بازدید […]

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بر توجه به سالمندان به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراکز شبانه روزی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان بوشهر حضور یافت و معلولان ذهنی و سالمندان را مورد تفقد قرار داد.

امام جمعه بوشهر در این بازدید با تکریم سالمندان، تفقد کودکان و حفظ کرامات انسانی آنان شخص سالمند را به عنوان یک الگو معرفی و از آن‌ها به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه یاد کرد و با اهدای شاخه گل به این عزیزان آن‌ها را مورد تفقد قرار داده و  سلامتی و سال پرخیر و برکتی برای آن‌ها در سال جدید آرزو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از مرکز نگهداری از معلولان ذهنی نیلوفران آبی نیز بازدید کرد و این عزیزان پاک را با شاخه گلی مورد لطف و مهربانی قرار داد.

صفایی بوشهری از خدمات  تمام کارکنان مراکز زیر نظر بهزیستی که در خدمات رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

وی از خیران و گروه‌های اجتماعی دعوت کرد تا نگاه ویژه‌ای به مراکز تحت نظارت بهزیستی استان داشته باشند.